Zapomniany Rybnik - historia miasta • Zobacz wątek - Biblioteka - wystawa
Teraz jest 15 gru 2017, o 07:32

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Nieprzeczytany postNapisane: 1 sie 2007, o 21:00 
Dzisiaj zadzwoniła do mnie Pani dyrektor biblioteki (głównej) i zapytała czy nasza propozycja na wystawę jest aktualna? Faktem jest , że będąc na rozmowach u Waszej Pani konserwator zab , odwiedziłem Bibliotekę. (chyba razem z Wojtkiem) . zaproponowałem , że PF zorganizuje wystawe (temat dot historii lub fortyfikacji) ale odpowiedziała, że ma grafik wystaw pełny aż do .... . Dzisiaj sama zaproponowała. Myślę, że PF to i może coś ciekawego zaproponować ale ZAPOMNIANY RYBNIK too na 100%. Myślę, że Biblioteka jest dobrym miejscem na zaprezentowanie tego co robicie na schronie . Dwie tzry antyramy ze zdjęciami (historia 1939, zaniedbany i obecnie schron ) , logo PF, adres www model (diorama ) urbana i skarbonka . Skarbonka musi być uzgodnona z skarbnikiem PF, biblioteką i pewnie urz skarbowym ale można pomyśleć. Diorame bardzo fajną z żołnierzami WH , samochodami (WP,WH) mogę wam wypożyczyć pod warunkiem jej zabezpieczenia . Jeżeli takie coś stanie na głownym holu to od sierpnia do września zobaczy to spora liczba osób i co ważne może tacy co nie są "w sieci " internetu tylko żyją z obcowania w "realu". Daje Wam to możliwość zwrócenia się do nowej grupy rybniczan , w tym do osób starszych.
2. Jest tez możliwośc zorganizowania spotkania ZR , PF i zainteresowanych osób w pomieszczeniach Biblioteki. Już kiedyś proponowałem, żeby zrobić spotkanie ze Zbyszkiem - kolekcjonerem broni. Przy pewnej reklamie spotkania może pojawić się kilku nowych przyszłych kolegów.

Adam pomyślcie o wspólnej alkcji PF i ZR. Podam Ci na priv namiar na dyr z biblioteki i powiem co tam jeszcze wiem . Pozdrawiam


Góra
  
Cytuj  
 Tytuł:
Nieprzeczytany postNapisane: 1 sie 2007, o 21:52 
Offline
Generał broni
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, o 01:18
Posty: 3287
Lokalizacja: Czerwionka Leszczyny
Wszystko ładnie tylko my nie mamy wielkich fotek z prac na naszym obiekcie i nie znam nikogo kto za friko je zrobi, materiał na takie foty pokazowe bedzie bo robimy raczej stale po wykonanej pracy....
Ja mam hełmy troszkę łusek takie połączenie - schron, wp i inne bedzie fajne...
Pisałem do gościa który sprzedaje na allegro schron z zapytaniem o taki jak nasz, oto odpowiedź:

Rozmawialem z kolega i powiedzial ze jest w stanie zrobic taki model czyl prosi o informacje tego typu jak:
Czy pomieszzcenie izby bojowej w przekroju poziomym jest na planie prostokąta czy trapezu
Jaka jest odporność waszego obiektu „A” czy „B” wedłyg instrukcji saperskiej z 1939 r. o schronach polowych.
Termin realizacji to około 14 dni z powodu innych zamówień. A cna za całość 70 zł. O ile zdeycdujecie się to prosze o zdjęcia obiektu szczególnie przejście ucha osłaniającgo szczelnice w strop-okap szczeliny.
Także tak wyglada sytuacja. Czekam na odpowiedz i mozemy działac


Wystawa tak ale trzeba sie naradzić co pokazać i przygotować się jak należy. Na spotkanie z panią z biblioteki pójdę ale przygotowany wiec narada i podział zadań przed wyjściem konieczna...
Pytanie tylko czy na Wrzesień czy wcześniej.....
Czy ona sugerowała pomieszczenie do dyspozycji na stałe czy tylko na wystawe ?

_________________
Radfahrtruppe


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
Nieprzeczytany postNapisane: 4 sie 2007, o 22:11 
Offline
Generał broni
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, o 01:18
Posty: 3287
Lokalizacja: Czerwionka Leszczyny
Przemek podaj koniecznie wymiary makiety bo zrobimy do niej "przykrycie" :!:

_________________
Radfahrtruppe


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: PF a Rybnik
Nieprzeczytany postNapisane: 5 sie 2007, o 19:26 
Panowie co tam wymiary ja wam te diorame w tym tygodniu na 80 % dostarcze. Chyba, że umawiamy się, że 15 sierpnia jesteście na DOBIESZOWICACH i tam po prezentacji koła Rybnik ją zabieracie . Chciałbym , żeby zrobić zdjęcia (do umieszczenia na stronie zapomniany rybnik) jak zobaczycie to coś to sami zdecydujecie co i jak ... )


Góra
  
Cytuj  
 Tytuł:
Nieprzeczytany postNapisane: 8 sie 2007, o 00:37 
Offline
Generał broni
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, o 01:18
Posty: 3287
Lokalizacja: Czerwionka Leszczyny
15 sierp. to święto może przyjadę a jak nie to podaj wymiary .... a mam fotki w formacie a4 naszych prac na schronie ok 13 szt oprawione i kolorowe.... 8)

_________________
Radfahrtruppe


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: wystawka
Nieprzeczytany postNapisane: 8 sie 2007, o 08:08 
Ok - no to ciesze się, że bedzie wystawka "rybniczan" na Dobieszowicach. Przemek


Góra
  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL