Nowosci na stronie

Tematy nie mieszczące się w ramy innych działów
Awatar użytkownika
aw68
Generał broni
Posty: 3287
Rejestracja: 6 gru 2006, o 23:18
Lokalizacja: Czerwionka Leszczyny
Kontakt:

Nieprzeczytany post autor: aw68 »

:shock: no bardzo ładne :)
Radfahrtruppe

Awatar użytkownika
White
Starszy chorąży
Posty: 867
Rejestracja: 16 lut 2007, o 16:03
Lokalizacja: Książenice
Kontakt:

Nieprzeczytany post autor: White »

Wszystkie sa ladne !! Ipreza udana :wink: :wink: i smaczna pierwsza moja kiełbaska a rozna w tym roku :lol: :lol:

franekh
Sierżant
Posty: 405
Rejestracja: 10 sty 2007, o 22:22

Nieprzeczytany post autor: franekh »

Słuchajcie art pana Jerzego Klistały o Stanisławie Sobiku - refleksja... jest porostu niesamowity! Proszę przekazać panu Klistale podziękowania za podjęcie tego trudu i ... sami przeczytajcie.

Awatar użytkownika
woytas
Nadszyszkownik Generalny
Posty: 7327
Rejestracja: 6 gru 2006, o 21:33
Lokalizacja: Stolica regionu
Kontakt:

Nieprzeczytany post autor: woytas »

Nowy Klistala na stronie
I co dalej? Dodam jeszcze zdjecia od Ramzesa- wczoraj mi komputr niespodziewanie (jak to zwykle z windowsem bywa) padl i nic nie dodalem
Kto cos skrobnie?
Księga Ezechiela: 25,17. "Ścieżka sprawiedliwych wiedzie przez nieprawości samolubnych i tyranię złych ludzi. Błogosławiony ten, co w imię miłosierdzia i dobrej woli prowadzi słabych doliną ciemności, bo on jest stróżem brata swego i znalazcą zagubionych dziatek. I dokonam srogiej pomsty w zapalczywym gniewie, na tych, którzy chcą zatruć i zniszczyć moich braci; i poznasz, że Ja jestem Pan, gdy wywrę na tobie swoją zemstę". BAAM! BAAM! BAAM!

Awatar użytkownika
woytas
Nadszyszkownik Generalny
Posty: 7327
Rejestracja: 6 gru 2006, o 21:33
Lokalizacja: Stolica regionu
Kontakt:

Nieprzeczytany post autor: woytas »

Nowy klistala na stronie a 3 maja art marcoona
Księga Ezechiela: 25,17. "Ścieżka sprawiedliwych wiedzie przez nieprawości samolubnych i tyranię złych ludzi. Błogosławiony ten, co w imię miłosierdzia i dobrej woli prowadzi słabych doliną ciemności, bo on jest stróżem brata swego i znalazcą zagubionych dziatek. I dokonam srogiej pomsty w zapalczywym gniewie, na tych, którzy chcą zatruć i zniszczyć moich braci; i poznasz, że Ja jestem Pan, gdy wywrę na tobie swoją zemstę". BAAM! BAAM! BAAM!

Awatar użytkownika
aw68
Generał broni
Posty: 3287
Rejestracja: 6 gru 2006, o 23:18
Lokalizacja: Czerwionka Leszczyny
Kontakt:

Nieprzeczytany post autor: aw68 »

:shock: dzielnica Smolna - wrzesień 1939 post scriptum :) doskonały materiał :)
Radfahrtruppe

Awatar użytkownika
woytas
Nadszyszkownik Generalny
Posty: 7327
Rejestracja: 6 gru 2006, o 21:33
Lokalizacja: Stolica regionu
Kontakt:

Nieprzeczytany post autor: woytas »

Wycieczka Adama, o Marcoonie juz skrobnolem, zdjecia 75 PP - rewelacja - Adam sie postaral :)
Jutro beda harcerze od P. Klistaly - w srode taka troszke prywata ale przeczytacie to sie Wam spodoba (tez od P. Jerzego).
Chlopaki z ZGM-u pisza kilka ciekawych spraw wiec jest dobrze :)
Księga Ezechiela: 25,17. "Ścieżka sprawiedliwych wiedzie przez nieprawości samolubnych i tyranię złych ludzi. Błogosławiony ten, co w imię miłosierdzia i dobrej woli prowadzi słabych doliną ciemności, bo on jest stróżem brata swego i znalazcą zagubionych dziatek. I dokonam srogiej pomsty w zapalczywym gniewie, na tych, którzy chcą zatruć i zniszczyć moich braci; i poznasz, że Ja jestem Pan, gdy wywrę na tobie swoją zemstę". BAAM! BAAM! BAAM!

franekh
Sierżant
Posty: 405
Rejestracja: 10 sty 2007, o 22:22

Nieprzeczytany post autor: franekh »

aw68 pisze::shock: dzielnica Smolna - wrzesień 1939 post scriptum :) doskonały materiał :)
Zgadzam się... Panu Klisatle prosze przekazać że chcemy więcej :D
Zdjęcia 75 pp kapitalne!! 8)

Awatar użytkownika
woytas
Nadszyszkownik Generalny
Posty: 7327
Rejestracja: 6 gru 2006, o 21:33
Lokalizacja: Stolica regionu
Kontakt:

Nieprzeczytany post autor: woytas »

Dostalem fajny art o hucie od Tomka- poleci w przyszlym tygodniu
Jesli bedziecie posylac mi 3 art tygodniowo to pokazywac sie beda trzy :)
Prosze nie zwalniac tempa a Tomka prosze o fotki do artykulu :)
Pan Klistala podeslal mi troszke spraw i beda ukazywac sie sukcesywnie :)
Księga Ezechiela: 25,17. "Ścieżka sprawiedliwych wiedzie przez nieprawości samolubnych i tyranię złych ludzi. Błogosławiony ten, co w imię miłosierdzia i dobrej woli prowadzi słabych doliną ciemności, bo on jest stróżem brata swego i znalazcą zagubionych dziatek. I dokonam srogiej pomsty w zapalczywym gniewie, na tych, którzy chcą zatruć i zniszczyć moich braci; i poznasz, że Ja jestem Pan, gdy wywrę na tobie swoją zemstę". BAAM! BAAM! BAAM!

Awatar użytkownika
aw68
Generał broni
Posty: 3287
Rejestracja: 6 gru 2006, o 23:18
Lokalizacja: Czerwionka Leszczyny
Kontakt:

Nieprzeczytany post autor: aw68 »

byłem na wycieczce twirdza Srebrna Góra i Kłodzko, ale poczekam z tym bo Wojtek padnie... :D
Radfahrtruppe

Awatar użytkownika
woytas
Nadszyszkownik Generalny
Posty: 7327
Rejestracja: 6 gru 2006, o 21:33
Lokalizacja: Stolica regionu
Kontakt:

Nieprzeczytany post autor: woytas »

onegdaj tez bylem ale daaawno :)
Adam podeslij- walne na strone bedzie czekalo na lepsze czasy :)
Księga Ezechiela: 25,17. "Ścieżka sprawiedliwych wiedzie przez nieprawości samolubnych i tyranię złych ludzi. Błogosławiony ten, co w imię miłosierdzia i dobrej woli prowadzi słabych doliną ciemności, bo on jest stróżem brata swego i znalazcą zagubionych dziatek. I dokonam srogiej pomsty w zapalczywym gniewie, na tych, którzy chcą zatruć i zniszczyć moich braci; i poznasz, że Ja jestem Pan, gdy wywrę na tobie swoją zemstę". BAAM! BAAM! BAAM!

Awatar użytkownika
aw68
Generał broni
Posty: 3287
Rejestracja: 6 gru 2006, o 23:18
Lokalizacja: Czerwionka Leszczyny
Kontakt:

Nieprzeczytany post autor: aw68 »

Wojtek wysłałem ci cos fajnego na strone :D
Radfahrtruppe

Awatar użytkownika
woytas
Nadszyszkownik Generalny
Posty: 7327
Rejestracja: 6 gru 2006, o 21:33
Lokalizacja: Stolica regionu
Kontakt:

Nieprzeczytany post autor: woytas »

Dostalem :)
Wkleje dzisiaj wieczorem :)- szukalem wstepnie podobnego.....
Księga Ezechiela: 25,17. "Ścieżka sprawiedliwych wiedzie przez nieprawości samolubnych i tyranię złych ludzi. Błogosławiony ten, co w imię miłosierdzia i dobrej woli prowadzi słabych doliną ciemności, bo on jest stróżem brata swego i znalazcą zagubionych dziatek. I dokonam srogiej pomsty w zapalczywym gniewie, na tych, którzy chcą zatruć i zniszczyć moich braci; i poznasz, że Ja jestem Pan, gdy wywrę na tobie swoją zemstę". BAAM! BAAM! BAAM!

Awatar użytkownika
woytas
Nadszyszkownik Generalny
Posty: 7327
Rejestracja: 6 gru 2006, o 21:33
Lokalizacja: Stolica regionu
Kontakt:

Nieprzeczytany post autor: woytas »

To COŚ od Adama bedzie dzisiaj o 20.....
Księga Ezechiela: 25,17. "Ścieżka sprawiedliwych wiedzie przez nieprawości samolubnych i tyranię złych ludzi. Błogosławiony ten, co w imię miłosierdzia i dobrej woli prowadzi słabych doliną ciemności, bo on jest stróżem brata swego i znalazcą zagubionych dziatek. I dokonam srogiej pomsty w zapalczywym gniewie, na tych, którzy chcą zatruć i zniszczyć moich braci; i poznasz, że Ja jestem Pan, gdy wywrę na tobie swoją zemstę". BAAM! BAAM! BAAM!

Awatar użytkownika
woytas
Nadszyszkownik Generalny
Posty: 7327
Rejestracja: 6 gru 2006, o 21:33
Lokalizacja: Stolica regionu
Kontakt:

Nieprzeczytany post autor: woytas »

Matki od p.Klistaly pewnie przeczytaliscie- nastepny art z mojej dodanej reki bedzie dopiero w poniedzialek- cos od Naszych nowych kolegow. Na srode postaram sie 2 czesc harcerzy dodac- ewentualne arty prosze kierowac do Hawka....
Księga Ezechiela: 25,17. "Ścieżka sprawiedliwych wiedzie przez nieprawości samolubnych i tyranię złych ludzi. Błogosławiony ten, co w imię miłosierdzia i dobrej woli prowadzi słabych doliną ciemności, bo on jest stróżem brata swego i znalazcą zagubionych dziatek. I dokonam srogiej pomsty w zapalczywym gniewie, na tych, którzy chcą zatruć i zniszczyć moich braci; i poznasz, że Ja jestem Pan, gdy wywrę na tobie swoją zemstę". BAAM! BAAM! BAAM!

Awatar użytkownika
aw68
Generał broni
Posty: 3287
Rejestracja: 6 gru 2006, o 23:18
Lokalizacja: Czerwionka Leszczyny
Kontakt:

Nieprzeczytany post autor: aw68 »

zapraszam do przeglądu prasy hawk wstawił ciekawe art. z gazety, tematyka nam bliska :D (sorki za jakosc ale to fotki)
Radfahrtruppe

Awatar użytkownika
woytas
Nadszyszkownik Generalny
Posty: 7327
Rejestracja: 6 gru 2006, o 21:33
Lokalizacja: Stolica regionu
Kontakt:

Nieprzeczytany post autor: woytas »

a Woytas poworocil z zamku i dodal pare slow ale tym razem swoich :)
Księga Ezechiela: 25,17. "Ścieżka sprawiedliwych wiedzie przez nieprawości samolubnych i tyranię złych ludzi. Błogosławiony ten, co w imię miłosierdzia i dobrej woli prowadzi słabych doliną ciemności, bo on jest stróżem brata swego i znalazcą zagubionych dziatek. I dokonam srogiej pomsty w zapalczywym gniewie, na tych, którzy chcą zatruć i zniszczyć moich braci; i poznasz, że Ja jestem Pan, gdy wywrę na tobie swoją zemstę". BAAM! BAAM! BAAM!

Awatar użytkownika
woytas
Nadszyszkownik Generalny
Posty: 7327
Rejestracja: 6 gru 2006, o 21:33
Lokalizacja: Stolica regionu
Kontakt:

Nieprzeczytany post autor: woytas »

nowy art od Pana Jerzego - jutro start
Księga Ezechiela: 25,17. "Ścieżka sprawiedliwych wiedzie przez nieprawości samolubnych i tyranię złych ludzi. Błogosławiony ten, co w imię miłosierdzia i dobrej woli prowadzi słabych doliną ciemności, bo on jest stróżem brata swego i znalazcą zagubionych dziatek. I dokonam srogiej pomsty w zapalczywym gniewie, na tych, którzy chcą zatruć i zniszczyć moich braci; i poznasz, że Ja jestem Pan, gdy wywrę na tobie swoją zemstę". BAAM! BAAM! BAAM!

Awatar użytkownika
woytas
Nadszyszkownik Generalny
Posty: 7327
Rejestracja: 6 gru 2006, o 21:33
Lokalizacja: Stolica regionu
Kontakt:

Nieprzeczytany post autor: woytas »

No dodane kilka artykołow- czekaja na publikacje -huta silesia cz2. kolejny Klistala i jak adam sie sprezy do bedzie srebrna gora....
Księga Ezechiela: 25,17. "Ścieżka sprawiedliwych wiedzie przez nieprawości samolubnych i tyranię złych ludzi. Błogosławiony ten, co w imię miłosierdzia i dobrej woli prowadzi słabych doliną ciemności, bo on jest stróżem brata swego i znalazcą zagubionych dziatek. I dokonam srogiej pomsty w zapalczywym gniewie, na tych, którzy chcą zatruć i zniszczyć moich braci; i poznasz, że Ja jestem Pan, gdy wywrę na tobie swoją zemstę". BAAM! BAAM! BAAM!

Awatar użytkownika
aw68
Generał broni
Posty: 3287
Rejestracja: 6 gru 2006, o 23:18
Lokalizacja: Czerwionka Leszczyny
Kontakt:

Nieprzeczytany post autor: aw68 »

powiem tak , brakuje mi czasu na wszystko, ale to minie , dodatkowo pozbawił mnie weny nasz schron na którym tylko zielsko rośnie a my na to patrzymy... :cry:
Radfahrtruppe

spr1
Szeregowy
Posty: 13
Rejestracja: 14 maja 2007, o 13:01
Lokalizacja: Rybnik Marokko
Kontakt:

Nieprzeczytany post autor: spr1 »

poszperalem u staruszka na kompie i znalazlem garsc skanow pocztowek i fotografii rybnika (starych, ma sie rozumiec).
swietnie by pasowaly do galerii na stronie. jak technicznie zrealizowac przekazanie ich jakiejs wladnej osobie? :)

Awatar użytkownika
White
Starszy chorąży
Posty: 867
Rejestracja: 16 lut 2007, o 16:03
Lokalizacja: Książenice
Kontakt:

Nieprzeczytany post autor: White »

eheheh chyba tego mamy juz za duzo :) ja sam mam ich ok. 50 z galeri ale moze masz te ktorych my niemamy :roll: :roll: :roll: napisz na prv do Aw68 ,albo do wytasa:)

Awatar użytkownika
aw68
Generał broni
Posty: 3287
Rejestracja: 6 gru 2006, o 23:18
Lokalizacja: Czerwionka Leszczyny
Kontakt:

Nieprzeczytany post autor: aw68 »

spr1 pisze:poszperalem u staruszka na kompie i znalazlem garsc skanow pocztowek i fotografii rybnika (starych, ma sie rozumiec).
swietnie by pasowaly do galerii na stronie. jak technicznie zrealizowac przekazanie ich jakiejs wladnej osobie? :)
:) takimi sprawami zajmuje sie Wojtek, scany możesz do niego wysłac na priva...on to wstawi do galerii z odpowiednim opisem :) poślij te których nie mamy... :D
Radfahrtruppe

Awatar użytkownika
woytas
Nadszyszkownik Generalny
Posty: 7327
Rejestracja: 6 gru 2006, o 21:33
Lokalizacja: Stolica regionu
Kontakt:

Nieprzeczytany post autor: woytas »

nie na priva tylko na mailika :)
Księga Ezechiela: 25,17. "Ścieżka sprawiedliwych wiedzie przez nieprawości samolubnych i tyranię złych ludzi. Błogosławiony ten, co w imię miłosierdzia i dobrej woli prowadzi słabych doliną ciemności, bo on jest stróżem brata swego i znalazcą zagubionych dziatek. I dokonam srogiej pomsty w zapalczywym gniewie, na tych, którzy chcą zatruć i zniszczyć moich braci; i poznasz, że Ja jestem Pan, gdy wywrę na tobie swoją zemstę". BAAM! BAAM! BAAM!

spr1
Szeregowy
Posty: 13
Rejestracja: 14 maja 2007, o 13:01
Lokalizacja: Rybnik Marokko
Kontakt:

Nieprzeczytany post autor: spr1 »

oki doki panowie - tak zrobie jak sie tylko uporam z porzadkowaniem i ponazywaniem wszystkich :)
dzieki!

ODPOWIEDZ